czwartek, 12 grudnia 2013

Eko zmiany cd


Nie pisałam ostatnio nic o eko zmianach w moim życiu. Ale żeby nie było, że nic nie robię ;) :

1. zwykłe mydła zastąpiłam naturalnym mydłem marsylskim i mydłem Aleppo - być może nie pachną fiołkami ale są naturalne ;) Jakby co - nie da się nimi umyć włosów ;)

2. płyn do płukania prania zastąpiłam mieszanką: woda + ocet (ewentualnie sok z cytryny) + parę kropelek olejku eterycznego - pranie absolutnie nie pachnie octem - sprawdzone od blisko 3 miesięcy,

3. płyn do mycia naczyń hmmm - najpierw zrobiłam własny (płatki mydlane z mydła powyżej, ocet, soda, woda). Mył dobrze ale zapach był tak intensywny (od mydła), że bałam się myć dziecku butelkę na wodę, którą zabiera do szkoły. Ostatecznie kupiłam więc  gotowca czyli ekologiczny płyn do mycia Klar,

4. zrobiłam własny dezodorant - przepis znalazłam TU - używam od miesiąca - nie wiem jak będzie sprawował się w okresie letnim ale na obecny sezon jest absolutnie wystarczający. 

Tyle podsumowania. 

A teraz wracam do lektury. Wypożyczyłam książkę Hansa-Ulricha Grimma Nie jedz tego! Szkodliwe składniki "zdrowego" jedzenia. Podzielę się wrażeniami jak tylko skończę. 

pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Wow! Jestem pod wrażeniem! Ja to chyba nie umiałabym się przestawić na eko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee myślę, że to i tak zmiany w wersji soft ;) - proponuję film No impact man - tam to dopiero jest hardcore ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...